A zenei alkalmazás a twitteres aktivitás alapján ajánl zenéket, melyek megoszthatóak, és meg is hallgathatóak.
A Twitter sokáig titkolta, hogy egy zenei alkalmazáson dolgozik, melynek mint az később kiderült, a Twitter Music nevet adta. Az alkalmazást a We Are Hunted csapata készítette, mely közösségi zeneajánlással foglalkozik, és melyet a Twitter nemrég vásárolt fel.
Az alkalmazás létezését végül Ryan Seacrest, az American Idol műsorvezetője tweetelte ki véletlenül, aki posztjában azt írta, a Twitter zenei szolgáltatását használja, és nagyon tetszik neki. Már régebben lehetett pletykákat hallani arról, hogy a mikroblog szolgáltató olyan appon dolgozik, mely az ízlésünk és az általunk követett felhasználók alapján ajánl majd zenéket nekünk, melyekbe bele is tudunk hallgatni iTunes-on vagy Soundcloud-on keresztül. A Vevo-ról klipeket is nézhetünk, és láthatjuk, mik az újdonságok, valamint aktuálisan éppen mely számok a felhasználók kedvencei. A Twitter a héten már el is indította az alkalmazás hivatalos oldalát, mely felületen a felhasználók engedélyezhetik azt, hogy a népszerű zenelisták összeállításához felhasználhassák-e tartalmaikat vagy ne. Az oldalból webes és mobilos felület is készül, amin lehet stream-elni zenét, de a számok beilleszthetőek Youtube-ba, Spotify-ba, Rdio-ba, valamint a fent már említett iTunes-ba, Soundcloud-ba és Vevo-ba is.
Az oldal végül a pletykák és a várakozás után április 19-én indult el, egyelőre a desktop-os és iOS verzió érhető el belőle. A Twitter a Good Morning Americában és egy hivatalos blogposztban mutatta be az alkalmazást, a készítők kiemelték, hogy a szolgáltatás megismerteti a felhasználókkal a legnépszerűbb zenéket, és a középpontba helyezi a zenekarok profilját, tweetjeit és megjelenésüket az oldalon. Emellett a Now Playing menüpont alatt meg lehet nézni, hogy mások mit hallgatnak, és meg lehet osztani az áltanunk éppen hallgatott számot is.
Az alkalmazást már le lehet tölteni és még további fejlesztéseket is várhatunk a Twittertől. Az alkalmazás jelenleg csak az Egyesült Királyságban, Amerikában, Ausztráliában, Új-Zélandon, Írországban és Kanadában elérhető, de a Twitter ígéri, hogy hamarosan több országra is kiterjeszti a Twitter Music alkalmazást, valamint Androidra is alkalmassá teszi, hogy minél több felhasználóhoz eljuthasson.
Kazár Olívia
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A ::progressive:: egy nemzetközileg is elismert, díjnyertes, okos, hazai reklámügynökség
MIBEN VAGYUNK JÓK?...
További információk