A Microsoft mostanában nem fér a bőrébe, legújabb kampányában éppen az Apple-t alázza.
Nem is olyan rég számoltunk be a Microsoft Nokia Lumia legújabb termékének reklámjáról, ahol a cég az Apple-Samsung rajongók párharcát figurázta ki. Azóta „véletlenül” kiszivárgott egy olyan videó is, amiben a Microsoft a Chrome Now Everywhere kampányhoz készült kisfilmjét másolja, csak éppen ahelyett, hogy dicsérné a böngészőt, inkább a hátrányait mutatja be.
A Microsoft véleménye ugyanis az, hogy azáltal, hogy minden eszközön elérhető vált a Google alkalmazása, a cég mindenhol figyelheti a felhasználükat, ami megkönnyíti a targetálást, és remek pénzkereseti lehetőséget nyújt a hirdetők számára.
Chrome eredeti videó:
Chrome Microsoft verzióban:
A legújabb Windows 8-cal működő Asus tablethez készült reklám spotjában a cég az Apple-t pécézte ki, egészen pontosan az iPad Minit. A videóban egy, már Magyarországon is látható Apple reklámot parodizál a márka. Az eredeti videóban az iPad Mini egy normálméretű iPad társaságában adja elő a Heart and Soul nevet viselő zongoradarabot. A spot az Apple-től már megszokott, érzelmekre ható vonalat hozza, mindezt letisztult formában, amivel igazából nincs is gond
A Microsoft viszont újratervezte a dolgot, és az iPad Mini mellé egy Windows 8-cal működő tabletet helyezett. A videóból kiderül az Apple jó pár hiányossága (vegyük csak azt, hogy nem ismeri multitaskingot), amire a másik, Windowsos tablet ellenben képes. Ráadásul a reklám felhívja a figyelmet arra is, hogy a nagyobb tudás jóval olcsóbban elérhető a fogyasztók számára. Az utolsó fricska a Microsoft részéről pedig az, hogy az Apple intelligens személyi asszisztensével, a Sirivel mondatják el a reklámszöveget
Egyszóval úgy tűnik, a Microsoft mindent bevet, hogy népszerűsítse legújabb operációs rendszerét, ami mindjárt másként hat annak fényében, hogy állítólag óriási bukás a legújabb fejlesztés.
Márton Orsolya
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Tevékenység: A cég az ATL és BTL területen nyújt hatékony megoldásokat, a grafikai tervezéstől a médiastratégia kidolgozásáig. Ezen felül:...
További információk