A Cisco System nemzetközi tanulmánya szerint új munkahelyeket és számtalan lehetőséget teremthet az IoE (Internet of Everything), azaz a „minden a világhálón” érája.
Az 1990-es évek óta folyamatosan egyre nagyobb teret nyer az internet, a Cisco szerint pedig a „mindent a világhálóra” korszaka gyökeresen fogja átalakítani a társadalmat, a gondolkodást és ezzel együtt a piaci környezetet is.
A Cisco készített először olyan kutatást, mely az IoE világgazdasági hatását méri fel és számszerűsíti. A cég regionális vezetői szerdán tartottak sajtótájékoztatót, és ott ismertették az IoE-ről szóló kutatásuk eredményeit, melyek a világ GDP-jének 70%-át adó 12 országban, majdnem 8000 informatikai és üzleti vezető válaszain alapszanak. A megkérdezettek 33 %-a szerint az IoE kedvező hatással lesz a munkahelyteremtésre, valamint a bérek emelkedésére is számítanak a nagyobb szakértelmet igénylő, új típusú munkahelyek esetében. A tanulmány szerint az új korszak új gazdasági értékteremtő forrást hoz létre az eszközök, adatok és emberek összekapcsolásával, Joseph Bradley, a Cisco internetes üzleti megoldások csoportja kutatási igazgatója szerint pedig a technológia előretörésének három ágazat élvezi közvetlenül a hasznát: a kiskereskedelem, a feldolgozóipar és az energiaipar.
A Cisco felmérése szerint az IoE azért fogja átalakítani a piaci környezetet, mert kiegyenlíti a részvételi esélyeket és lehetőségeket a kis- és nagyvállalatok között, valamint csökkenti a piacra való belépés költségeit, ezért a „minden a világhálón” nagy kitörési lehetőséget jelenthet a kelet-közép-európai térség számára.
„A következő egy évtizedben a vállalatok versenyképessége attól függ majd, hogy mennyire tudják magukévá tenni az IoE koncepcióját és hogyan alkalmazzák azt nemcsak technológiájukban és működésükben, hanem az ügyfelekkel és partnerekkel folytatott kapcsolataikban is.” – mondta Michael Ganser, a Cisco közép-európai alelnöke.
Kazár Olívia
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk