Elképesztő helyszínek a Google Maps-en, melyek önmagukban komoly reklámértéket jelentenek a szolgáltatás számára. Jár a piros pont!
A Google Maps-nek nem is kell jobb reklám, mint önmaga. Azzal, hogy olyan helyszíneket mutat be, melyek a hétköznapi emberek számára – bármilyen kiábrándító is a felismerés – elérhetetlenek, vagy éppen nem is léteznek(!), nyilvánvalóan sokkal több felhasználót vonz, mint a (gyakorlatban akár hasznos) Kis János Altábornagy utcával. „Ez egy olyan, mint egy... egy ilyen ördögi kör” mondhatná (mint ahogy mondja is) a Kontroll Tibije: a Google Maps szolgáltatása önmagában reklám.
Itt van például mindjárt a Hashima-sziget (más néven Csatahajó-sziget). Fejlődése a 19. században indult, amikor is a tenger alatti szénbányák jelentették a sziget lakosságának megélhetését. Rövid idő alatt a világ legsűrűbben lakott területévé vált, azonban az 1970-es években a bányászat lehetőségei kimerültek, és 1974 után 35 évig senkit nem is engedtek a szigetre lépni. A helyszínt a turisták számára csak 2009-ben nyitották meg – bár vannak területek a hanyatlás szigetén, ahova senki nem teheti a lábát, ugyanis bármelyik pillanatban összedőlhetnek az épületek. (Nézd meg azt is, hogy készült a Hashima-sziget Stree view-ja)
Egy másik elképesztő helyszín, melyet bejárt a kamera, a világ legmagasabb épülete, a Dubai-i Burj Khalifa. A 163 emeletes épület 828 méter magas. A Google a Street View Trekker és Trolley segítségével végigfényképezte a felhőkarcolót belülről, illetve kívülről is – amellett, hogy kinézhetünk több emeletről, a Google munkatársai használhatták a nyolcvanadik szinten az ablakmosásra való berendezést, így szinte a levegőből is megnézhetjük az épületet.
A teljes portfólió itt.
A hab a tortán viszont -eddig- egyértelműen az Abszol út. Ugyanis most már mi, muglik is végigjárhatjuk Harry Potter és a többi varázsló által nagyra tartott és közkedvelt bevásárlóutcát. A Google nem hagyta ki a ziccert és „belógott” a forgatásra: az illúziót csupán néhány reflektor és zöld vászon rombolja. Illetve az, hogy az üzletekbe nem tudunk bemenni. És hogy nem kaptunk "bagoly hozta felvételi-levelet" a Roxfortba 11 évesen.
Baranyi Réka
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Megszokott filozófiánk: professzionális minőséget a lehető leggyorsabban. Soha nem vagyunk hajlandóak kompromisszumot kötni: Digitális...
További információk