Az olasz ásványvízguru, a San Pellegrino gondolt egyet, és robotokat épített annak érdekében, hogy a világ minden tájáról rajongókat toborozzon magának. Nem kevesebbet ígért, mint egy háromperces nyaralást Itáliában.
A San Pellegrino több mint szokatlan nyári kampánnyal állt elő, melynek a „Három perc Olaszországban” nevet adta. Ezzel kívánták bemutatni a külföldieknek, hogy a csodás városok mellett a vízért is érdemes hozzájuk utazni. A promóció nagyon ötletesnek és hatásosnak bizonyult, hiszen az egész világot egyszerre mozgatta meg, rendhagyó volt, érdekes és kellőképpen felhívta a figyelmet a márkára is.
Az Ogilvy & Mather ügynökség segített az ásványvizeket forgalmazó vállalatnak e nem mindennapi reklámterv kidolgozásában. Az akcióhoz nem kellett más, csak egy robot megépítése, melynek feje helyére egy tabletet és egy kamerát szereltek. A gépezet testéről természetesen a kellőképpen hatalmas San Pellegrino felirat sem hiányozhatott. A központi szerep nem meglepő módon a márka Facebook-oldalának jutott. Ezen keresztül került meghirdetésre a lehetőség, amelyre az oldal kedvelői lehettek csak jogosultak. Az ajánlat csábító volt: egy lájk, egy kis szerencse és három perc barangolás egy olasz kisvárosban.
A kampány bő egy héten keresztül, egészen augusztus 17-ig tartott, és a közösségi oldalon élőben lehetett követni a kiválasztottak sétáit. Az szerencsések a világ bármely pontjáról saját maguk irányíthatták robotjaikat, és a tablet segítségével a helyiek is láthatták a virtuális nyaralókat. Olyan is akadt, akinek így egy röpke románcra is sikerült szert tennie.
A napernyős gépezettel így többen eljuthattak otthon ülve is a gyönyörű Itáliába, amelyet kizárólag a San Pellegrinonak köszönhetnek, aki most elégedetten nyugtázhatja megnövekedett népszerűségét.
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A CREVO (vagyis Creative Revolution) a kreativitás terén nyűjt forradalmian innovatív, és meglepően megfizethető megoldásokat. Egyedi ötletek és...
További információk