A Facebook eltökélt célja, hogy biztosítsa a milliárdos nagyságú felhasználó tömeget arról, hogy személyes adataik a lehető legnagyobb biztonságban vannak. Ez ugyanis a mai napig kérdéses, és a közösségi oldalt már számtalan perrel fenyegették ezügyben.
Azzal bizonyára már sokan tisztában vannak, hogy hiába az adatvédelmi beállítások tömkelege a Facebookon, a személyes adatainkat és kereséseinket gond nélkül felhasználják annak érdekében, hogy a hozzánk közel álló hirdetések könnyebben megtaláljanak bennünket.
Ez azonban számos kérdést felvet a személyi jogokat illetően. A perek száma egyre nő, a felhasználók felháborodása egyre gyakoribb. Így elérkezett az idő ahhoz a lépéshez, hogy a közösségi oldal tiszta vizet öntsön a pohárba.
A Facebook tisztázni kívánja a tagok adatainak felhasználását érintő kérdéseket, illetve egy olyan rendelkezés beiktatását is pártolja, amely a kiskorúak személyes információira és a szülői beleegyezésre is vonatkozik. A mérleg nyelvét azonban nem hagyhatják elbillenni, így fokozottan figyelniük kell arra is, hogy az újabb határozatokat követően a hirdetésekből befolyó bevételek megmaradjanak a kívánt a szinten. A fogyasztói bázis megőrzése ugyanis legalább olyan fontos cél számukra, mint az, hogy megértessék az emberekkel, hogyan is működnek a reklámok a Facebookon. Ezeket ugyanis nem egyszer érte már az a vád, hogy meglehetősen megtévesztő rendszerben zajlanak.
Amellett, hogy rávilágítanak a hirdetések mikéntjére, újabb és szigorúbb javaslatokkal állnak elő a fizetett reklámokat, és a felhasználói adatokhoz való hozzáféréseket illetően. Ezeket a változtatásokat két lényeges dokumentumon belül szeretné végrehajtani a Facebook. A személyes adatok felhasználásáról, valamint a jogokról és kötelezettségekről szóló nyilatkozatban kívánnak módosításokat eszközölni, amelyekből bárki tájékozódhat. Ezekben ezentúl frissebb információk szerepelnek majd a mobiltelefonokról elért adatok kényes témájáról is.
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Allison Advertising Kreatív Ügynökség
Cím: 1025 Budapest, Mandula utca 32.
Dobák Attila vezető ügyfélkapcsolati igazgató
Telefon:...
További információk