Ismét frissítette a Google a keresőalgoritmusát, ezúttal a Google, a Pingvinnek nevezett algoritmust futtatta le, amelynek célja a webszemét kiszűrése a találatok közül.
Pingvin-algoritmus 5.0
A Google webszemét ellen küzdő osztályának vezetője Matt Cutts egy rövid Twitter üzenetben jelentette be, hogy a Google ismét lefuttatta a Pingvinnek nevezett algoritmusát – írja az ite.hu. Ezt az állatot a Google 2012-ben indította útjára, és ez volt az ötödik alakalom, amikor az algoritmus átböngészte a világhálót.
A Pingvin algoritmus célja, hogy kiszűrje azokat a weboldalakat, amelyeket természetellenes módon jutattak fel a találati lista élére. Ezek a weboldalak általában linkek vásárlásával, és a számukra fontos kulcsszavakra helyezett linkekkel nyerték el előkelő helyezésüket a találati listán. A Google szerint ez a találati lista manipulálása, amelynek megtisztításra dolgozták ki a Pingvin algoritmus, amely ezeket az oldalak keresi, és amennyiben sikerrel jár, úgy hátrébb rakja őket a találati listán.
Volt, aki kis híján öngyilkos lett
A hivatalos bejelentés szerint a Pingvin algoritmus csak a keresési találatok 1%-át érintette, ám az észlelhető hatás ennél jóval jelentősebb, hiszen ezekkel a manipulatív technikákkal elsősorban azokon a területeken élnek, amelyre sok a keresés, vagy jelentős üzleti haszonnal járnak.
A mostani algoritmus-frissítés hivatalosan a Pingvin 2.1 elnevezést kapta, de valójában a Pingvin algoritmus ötödik futásáról van szó.
A Pingvin algoritmus bár a találati listát tisztábbá teszi, azonban sok esetben igen súlyos következményekkel is jár. Sokan ma már online weboldalukra építik fel megélhetésüket, és ha nem csak tiszta technikákat alkalmaztak, akkor a Pingvin algoritmus az üzleti forgalom lenullázást is eredményezheti, ami akár anyagi csődöt is eredményezhet. Az Egyesült Államokban nem egy eset ismert, hogy az algoritmus frissítések az öngyilkosság szélére sodortak üzletembereket.
Keresőoptimalizálás fehéren vagy feketén
A keresőoptimalizálás célja, hogy egyes weboldalakat előkelő helyre juttassanak a találati listán. Nem kis dologról van szó, hiszen csak az Egyesült Államokban csak az online hirdetésekre mintegy 8000 milliárd forintnyi összeget fordítottak a tavalyi évben. A jó helyezés tehát létfontosságú lehet, ezért egyre több pénzt fordítanak a weboldal tulajdonosok a keresőoptimalizálásra.
Ennek két ága van. A western filmek alapján fekete kalapos módszereknek nevezzük azt, amelyek a Google irányelveivel szemben manipulatív technikákkal próbálnak egy-egy oldalt előrébb jutatni, míg a fehér kalaposok csak tiszta módszereket alkalmaznak. A Pingvin algoritmussal a Google a fekete kalapos módszereket igyekszik kiszűrni.
Szk
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Ötleteken dolgozunk, amik elválasztják a BRAND-et a zsúfolt tömegektől. Ötleteken, amik a fogyasztók számára értékessé teszik a...
További információk