Számtalan kutatás és elemzés látott napvilágot a múltban arról, hogy tulajdonképpen milyen is egy igazán sikeres honlap, ami nem csak hasznos információkkal szolgál a látogatók számára, hanem ezen felül pénzt is hoz tulajdonosának.
A kutatások eredményeinek összesítése alapján pedig végre kiderült, hogy pontosan mi kell ahhoz, hogy egy honlap igazán sikeres legyen - írja a reelweb.hu.
Egy honlap esetén a siker összességében azt jelenti, hogy a weboldal naponta képes bevételt produkálni a tulajdonosnak, nem csak tartalomszolgáltató esetén pedig legalább 3 új megkeresést kap a héten, amelyekből legalább 2 megrendelésnek tekinthető. A kutatások alapján csak akkor lehet sikeres egy honlap, ha a nap 24 órájában a látogatók és a megrendelők rendelkezésére áll, segít növelni a cég ismertségét, ezen felül pedig úgy mutat be ajánlatokat, termékeket vagy információkat, hogy azok rögtön kelendőek l egyenek. Hogy mi kell mindehhez?
Határozottan egy ügyes tervezés, aminek első lépése az arculat egységesítése. Ez összességében nem csak a honlap, hanem a cégarculat esetében is szükséges lépés, de minden esetben fontos meghatározni ebben a pontban, hogy milyen kinézet, milyen hangulat áradjon a honlapból. Elvárások a barátságosság, a jól megválasztott, nem hivalkodó dizájn és színkombinációk, ezen felül pedig az átláthatóság. Ha ezek mind adottak, akkor máris megtettük az első lépést ahhoz, hogy weboldalunk sikeressé váljon. Az egységes arculat azonban még nem minden, amennyiben ugyanis vannak konkurenseink, minden esetben fontos, hogy őket is szemmel tartsuk, illetve elemezzük őket. Készítsünk konkrét listát – pro és kontra egyaránt –, nézzük át a sikeres honlapokat, próbáljunk meg rájönni, hogy mi lehet a titkuk, és erősítsünk azon a téren. Természetesen másolni sosem szabad, így arra mindig gondosan ügyeljünk, hogy saját weboldalunk egyesi legyen, az egyediség ugyanis a kutatások szerint minden esetben a siker kulcsa.
Természetesen egy honlap még nem lesz sikeres csak attól, hogy nagyszerűen néz ki, a statisztikák szerint ugyanis a legtöbb forgalmat többnyire a jó SEO, avagy a keresőoptimalizálás, valamint természetesen az exkluzív tartalom generálja. Érdemes komolyan átgondolni, hogy az adott honlapon milyen információkat közlünk, honnan veszünk át anyagokat, milyen képeket és videókat teszünk fel. Ha közéleti témában mozgunk, akkor például figyelni kell a közízlést, és ahhoz kell igazítani mindent, ez ugyanis garantáltan rövidtávon is sikeressé tesz egy weboldalt. Ha nem tartalmat közvetítünk, hanem saját termékeket vagy szolgáltatást árulunk, abban az esetben válasszunk mindig profi fotóst és prezentőrt, hogy minden a lehető legnagyobb minőségben kerüljön tálalásra. Az adatok alapján a leg több pénzt és a legtöbb látogatót azok a honlapok generálják, akik nagyon sokat adnak a minőségre!
Fontos ugyanakkor, hogy sikeres weboldalunk a megfelelő domain nevet kapja! A név mindig legyen vagy márkanév, vagy a tevékenységhez szorosan köthető, hogy már innen is tudni lehessen, hogy mivel foglalkozunk, mi a szándékunk és a célunk. Szempont legyen ezen felül a megjegyezhetőség, valamint az is, hogy a Google szeresse, így amennyiben labdákkal foglalkozunk, célszerű a domain névben is szerepeltetni ezt a szót valamilyen formában. Talán sokak számára megdöbbentő, de a sikeres honlap nem olcsó sem! A kutatások bebizonyították, hogy az előre felépített rendszereken alapuló weboldalak nagyon behatároltak, mindig megrekednek egy szinten, ellenben ha egy szakember, egy programozó, akkor mintegy 30 százalékkal nagyobb esélyünk van az idő előtti, ezen felül pedig magasabb profitra. A legfontosabb azonban, hogy a honlap-kés zítésre mindig egyfajta befektetésként tekintsünk, ami már rövidtávon is képes megtérülni, de persze a siker kulcsa az is, hogy az átadás vagy az indulás után folyamatosan fejlődjünk, dolgozzunk rajta és tökéletesítsük, mert a növekedés minden esetben csak így érhető el.
Ha ezeket az alapszabályokat betartjuk, a kutatások eredményei alapján – elméleti síkon – biztosak lehetünk abban, hogy egy sikeres honlap tulajdonosai vagyunk, ami hosszú távon is garantálhatja majd számunkra a megélhetést.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Vállalkozásunk azzal a céllal jött létre, hogy a rendezvények teljes skáláját felölelve, szakmai tapasztalattal, a megfelelő partnerekkel...
További információk