A tulajdonosi döntéstől független az online piactér
2015. február 13-án a dél-afrikai e-kereskedelmi cégcsoport, a Naspers közleményben jelentette be, hogy az érdekeltségébe tartozó OLX.hu apróhirdetési portál a hazai versenytárs Jófogás.hu oldalt üzemeltető norvég Schibsted tulajdonába került. Ez a felvásárlás a szintén a Naspers cégcsoporthoz tartozó Vatera online piactér működését és jövőbeni stratégiáját – a találgatásokkal ellentétben – semmilyen formában nem érinti.
A Vatera, mint a legnagyobb online piactér a cégcsoportban zajló változásoktól függetlenül a jövőben is meg kívánja őrizni piaci pozícióját, és továbbra is igyekszik megfelelni az új kihívásoknak. Stratégiáját a változó piaci adottságokhoz igazítja, és a jövőben az oldal és a szolgáltatások további fejlesztésére koncentrál, a felhasználói igényeknek megfelelően.
„Bár a tulajdonosi kör azonos, a Vatera jövőjét nem befolyásolják az OLX körüli változások. Látni kell, hogy két oldal profilja számos tekintetben eltér. A Vatera hazánkban ma egyet jelent az online licitálás fogalmával, emellett nem csupán egy aukciós oldal, hanem igazi online bevásárlóközponttá nőtte ki magát. A használt, illetve licitálással megvásárolható termékek mellett nagy arányban vannak jelen az új és garanciális termékek is, valamint hétről hétre elérhetők különösen kedvező ajánlatok is Vatera Sztárajánlatok néven. Így az oldal a vásárlói igények rendkívül széles körét tudja lefedni, és ennek köszönhetően az elmúlt félévben nagyon jó eredményeket értünk el” – mondta Szanitter Áron, az Allegro Group HU Kft. ügyvezető igazgatója.
Biztonság és egyedi szolgáltatások
Az apróhirdetési oldalaktól eltérő profil mellett a piactér egyik legfontosabb erőssége a biztonságos adásvétel lehetősége: az oldalon értékelési rendszer működik, így a felhasználók ellenőrzött eladóktól vásárolhatnak. Ráadásul 2014 októberében elindult a Biztonságos Vásárlás Program, amely keretében a vásárlók számára garanciát vállal az oldalon történő adásvételekre 100.000 Ft-os értékhatárig.
A Vatera emellett olyan kényelmi szolgáltatásokkal igyekszik megfelelni a felhasználói igényeknek, mint a lehető legrészletesebb termékinformációk, a jól strukturált, könnyen kereshető kategóriák vagy a heti akciós ajánlatok. Az online aukciós oldal továbbá ebben az évben is számos újítást tartogat a felhasználók számára.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk