Sikeres volt a szurkolói villamos ötletének megvalósítása, a szerelvény 4000 kilométert tett meg a londoni olimpia alatt, s eközben közel 100 ezren utaztak rajta.
Sikeres volt a szurkolói villamos ötletének megvalósítása, a szerelvény 4000 kilométert tett meg a londoni olimpia alatt, s eközben közel 100 ezren utaztak rajta – jelentette ki Fábián László ötletgazda a szerdai, Deák téri sajtótájékoztatón, amelyen több érmet nyert magyar sportoló is részt vett.
A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) és a Teamforce sportmarketing ügynökség közös szervezésében az ötkarikás játékok megnyitójától szerdáig, tehát csaknem három héten át járta a főváros utcáit a piros-fehér-zöld színbe öltöztetett hannoveri villamos, s közben a szerelvényen utazók kivetítőkön nézhették az olimpia eseményeit.
"A villamos húsz nap alatt kétszer teljesítette a London-Budapest távot, eközben rengetegen megfordultak rajta. A személyes tapasztalataim alapján, valamint a Facebook-bejegyzéseket olvasva úgy érzem, az emberek nagy többségének tetszett az ötlet” – folytatta az 1988-ban öttusában olimpia bajnok Fábián, aki hozzátette: a sikeres fogadtatáson felbuzdulva a közeljövő nagyobb világversenyei – például a budapesti vívó-világbajnokság és vízilabda Európa-bajnokság, a Szocsiban sorra kerülő téli olimpia, valamint a brazíliai labdarúgó-vb – idején is szeretnék újra elindítani a mozgó szurkolói klubot.
"Jó érzés, hogy egy kreatív megoldással a magyar sportrajongók számára még élvezhetőbbé tudtuk tenni a szurkolást. Úgy érzem, sportolóink Londonban kiadták magukból a maximumot, most, a játékok befejeztével pedig élvezzék a szurkolók szeretetét" – mondta Mihók Ildikó, a Magyar Olimpiai Bizottság marketing és kommunikációs igazgatója.
A magyar olimpiai csapat szurkolói villamosára szerdán több londoni magyar hős is felszállt, köztük az aranyérmes női kajaknégyesből Szabó Gabriella, Kozák Danuta és Fazekas Krisztina, a szintén győztes Kökény Roland, Dombi Rudolf kajakos duó, valamint Ungvári Miklós olimpiai második cselgáncsozó, míg a harmadik helyezettek közül az öttusázó Marosi Ádám és a birkózó Módos Péter.
Újságírói kérdésre válaszolva Szabó Gabriella bevallotta, az olimpia kezdetén annak ellenére is nézték itthon a londoni eseményeket, hogy azt edzőjük megtiltotta nekik.
"Attól tartott, ha nagyon beleéljük magunkat az eseményekbe, akkor tartósan megemelkedik az adrenalinszintünk, esetleg annyira, hogy akkor a saját versenyünkön már nem is tudjuk megfelelően fokozni" – magyarázta Fazekas Krisztina.
Ungvári Miklós megemlítette: az olimpia óta olyan sok eseményre hívják, hogy még mindig nem tudta kialudni magát rendesen.
"Sajnos még mindig nem tudtam túltenni magam a történteken" – utalta arra, hogy a döntőt elveszítette Londonban.
A szurkolói villamost nemzeti színű festéssel, Hajrá, magyarok! felirattal és négy sportág - úszás, vízilabda, lovaglás, cselgáncs - egy-egy jellemző mozzanatából álló képpel díszítették fel. A járat az 1-es és az 1A, a 3-as és a 61-es vonalán járt július 27-étől augusztus 15-éig.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégünk a digitális technológiát alkalmazó nyomdák elsői közt, 2003 óta kíínál nyomdai szolgáltatásokat a piac különböző szegmensei számára...
További információk