Budapest Főváros Önkormányzata „Rögtön jövök” címmel kirakatmentési pályázatot írt ki a megüresedett belvárosi kirakatok szánalmas látványának orvosolására.
Budapest belvárosában lépten-nyomon megüresedett üzlethelyiségekbe, ezáltal megüresedett, elhanyagolt kirakatokba futhat az ember. Ennek oka részben a megváltozott fogyasztói magatartás és gazdasági helyzet.
A kis üzletek egyre nehezebben veszik fel a versenyt a bevásárlóközpontokkal, illetve a fogyasztói réteg is ezeket a létesítményeket részesíti előnyben a maguk all-in-one szolgáltatásával. Ezáltal viszont a hagyományos kereskedelem elkezdett átalakulni: a belvárosban az üzletek megüresedése a környék leértékelődéséhez vezet, ami pedig gazdasági gyengülést okoz. A pályázat kiírói a rövid és hosszú távú problémákat egyaránt szeretnék megoldani akciójukkal.
Külföldön már volt példa hasonló hadüzenetre az elhanyagolt városkép ellen: Kolozsváron például nyomtatott régi városképeket helyeztek a kirakatokba.
A pályázat két részből épül fel: az első részben grafikai tervezési feladatot írnak ki a teljes főváros területén futó, kiüresedett üzlethelyiségeket gyűjtő online adatbázis kezdőlapjának grafikai tervére és logójának megtervezésére. A másik téma pedig a használaton kívüli üzlethelyiségek kirakatában elhelyezhető „okos” installáció/alkotás létrehozása. Ennek a célja, hogy a későbbiekben az üres kirakatok esztétikusabbá tétele egységes elvek alapján történhessen. Olyan innovatív megoldásokat várnak, melyek az utcakép esztétikai kialakítása, rendezettsége és tisztán tarthatósága mellett a helyi társadalmi és gazdasági folyamatokra is pozitív hatást gyakorolhatnak. Mindemellett persze figyelemfelkeltőek, de ezen túlmutatva elgondolkodtatóak is.
Természetesen az „A” és „B” programra külön-külön is lehet pályázni, a tervek leadásának határideje április 15. A kísérleti üzletek az V. kerületben, a Kossuth Lajos utcában lesznek. A hivatalos pályázati kiírás ezen a linken olvasható:
Tehát kedves vállalkozó szelleműek, vigyázó szemetek Pestre vessétek!, itt a lehetőség egy nagyszabású és látványos beavatkozásra.
Rögtön jövök ötletpályázat:
Kolozsvári kirakatmentés:
Baranyi Réka
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A PrintPoint Nyomdabróker szolgáltatás fő feladata:
a felmerülő igényekhez megtalálni a legjobb megoldást!
Cégnév: Print Point...
További információk