Cedella Marley, Bob Marley reggae ikon lánya tervezte a jamaikai átlétikacsapat ruháit a 2012-es londoni olimpiára.
A sport-életstílus márka PUMA bejelentette, hogy Cedella Marley dizájner és a jamaikai reggae ikon lánya tervezni a jamaikai atlétikacsapat verseny- és díjátadón viselt szerelését a 2012-es londoni olimpiai játékokra. A dizájnt az egész női és férfi olimpiai csapat fogja viselni, a háromszoros olimpiai aranyérmessel, a leggyorsabb férfivel és egyben a PUMA atlétájával, Usain 'Villám' Bolttal egyetemben. A PUMA partneri kapcsolata Marleyval, a jamaikai dinasztia legidősebb lányával megerősíti a márka régi keletű kapcsolatát a karibi nemzettel, annak gazdag kulturális örökségével, globális zenei ismertségével és páratlan odaadásával az atlétika iránt.
“Megtiszteltetés, hogy én tervezhetem hazám mezét” mondta Cedella Marley. “Még azt sem mondhatom, hogy ez egy valóra vált álom, mert soha nem is mertem volna róla álmodni. Középiskolában atletizáltam, és a mai napig is a jamaikai atlétikacsapat nagy rajogója vagyok, így az a tény, hogy én tervezhetem az olimpikonok mezét, teljességgel hihetetlen. Nagyra becsülöm amit a PUMA az elmúlt évek során Jamaikábn végez és a Marley család is ugyanezt az “adj-vissza-valamennyit” filozófiát vallja. Azt hiszem, ez a partnerség legendás lesz.”
A PUMA sportos vonalát megőrizve a kollekció magas színvonalú technológiát, anyagokat és formákat ötvöz, hogy az atléták teljesítményét maximumra fokozza. Az ihletet a jamaikai élén színekből és mintákból, valamint afrikai gyökereiből merítette, így Cedella Marley egyedi tervezésére biztosan felfigyel majd a világ 2012 nyarán.
“Nem tudnék Cedella-nál jobb személyt elképzelni, aki az olimpiai mezünket megtervezhetné.” - mondta Usain Bolt. “A PUMA jól választott, hogy egy legendás jamaikait szerződtetett. Ő egy fantasztikus tervező és magában hordozza nemzetünk karakterét a Marley családon keresztül. Nagyon megtisztelő és inspiráló lesz Lodonban futni úgy, hogy mindez az energia körbevesz.”
A PUMA olimpiai felszerelését követi majd egy lifestyle ruházati, cipő és kiegészítő kollekció is, amely világszerte az összes PUMA üzletben elérhető lesz.
“Most egy nagyon alapos folyamatot fogunk végivinni, anyagválasztás és dizájn terén, hogy biztosak lehessünk benne, hogy a versenyfelszerelés megfelel Jamaika világszínvonalú sportolóinak.” folytatta Marley. “Meg kell felelniük minden tekintetben, úgy kell passzolniuk, mintha a testükhöz tartozna.”
“Az, hogy Cedella-val és a Marley családdal kerültünk partnerségbe, tökéletes választás a márkánk számára” mondta Antonio Bertone, a PUMA Marketing Főigazgatója. “Ő megtestesíti az életigenlő, nyugodt jamaikai természetet és eredetiséget visz majd a kollekcióba, amit az egész világ láthat Londonban 2012-ben.”
Cedella Marley azidőtájt fogott ruhatervezésbe, amikor Ziggy Marley-val és a Melody Makers-szel járt világkörüli turnén. Ebben családi zenekarban testvérei játszanak. 2001-ben indult divatmárkája, a Catch A Fire, amelyet édesapjának első albuma után nevezett el, bohém stílust élénk színekkel és mintákkal ötvöz. A kollekcióit az egész USA-ban lehet kapni, kiemelt üzletekben.
A PUMA befektetése a jamaikai atlétikasportban széleskörű, Usain Bolt az egyik, legismertebb nagykövete. 2002 óta a PUMA szponzorálja a jamaikai amatőr atlétiakai szövetséget (Jamaican Amateur Athletic Association (JAAA), amely a jamakai atlétika legfelsőbb szervezete, valamint a jamaikai olimpiai bizottságot. Ezen túl a PUMA segíti a fiatal tehetségek felemelkedését támogatásával, amelyet 7 középsikolai atlétikai programon keresztül biztosít. Ez az a partnerség, amely a támogatja az évente megrendezett ISSA Boys & Girls Track and Field Championships, diúk és lányok számára megrendezett versenysorozatot, amelyet csak "The Champs"-ként ismernek, és ami a legismertebb és legnépszerűbb sportesemény Jamaikában, ahol a világhírű sprinterek sora kezdte pályafutását. A PUMA a versenysorozat előtti válogatókon is részt vesz támogatóként, köztük a Gibson Relays (Gibson Váltóverseny) és más meghívásos viadalokon is. A középiskola világán túl a PUMA a fő szponzora a Reggae Marathon-nak, amely minden decemberben megrendezésre kerül Jamaikában és rengeteg futót vonz szerte a világban.
A világ figyelni fogja Usain Boltot Londonban 2012-ben, hogy láthassa, sikerül-e megdöntenie saját rekordját 100 méteren és a 200-as váltóban, ahol Cedella Marley egyedi tervezését fogja viselni. A most 24 éves Bolt a világ legtehetségesebb atlétái közé emelkedett, három olimpiai aranyat nyert a 2008-as pekingi olimpiai játékokon és két világrekordot döntött, 100 méteren (9:58) és 200 méteren (19:19) a berlini világbajnokságon 2009-ben. A PUMA, csakúgy, mint a többi Bolt rajongó, úgy hiszi, a java még hátravan.
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Convention Budapest Bt. 1995 júliusában alakult, majd 1996 közepétől Kft. társasági formában folytatja tevékenységét. Fő profilja az...
További információk