A Femcafe.hu hagyományteremtő céllal új divatrendezvényt indított. Neve: FEMCAFE FASHION NIGHT.
A Femcafe.hu női portál 2010-ben indult el hódító útjára, és a kezdetektől eltökélt célja, hogy a site tartalmai mellett rendezvényekkel is tegyen a magyar divatéletért, és támogassa a hazai divatvilág szereplőit. Több kisebb divatrendezvényt követően összeállt a FEMCAFE FASHION NIGHT koncepciója, amely 5 hónapos szervezés eredményeként, május 10-én kerül a nagyközönség elé.
A Femcafe.hu ügyvezető igazgatója, Csereklei Zoltán az estet egy klasszikus divatbemutató vagy fashion week mintájára álmodta meg, így a májusi eseményen az elegáns hófehér balettszőnyeggel ellátott kifutón két divatcég is megjelenik. Tóth Bori napjaink legaktuálisabb hazai divatmárkájának bemutatói mindig is eseményszámba mentek, így a legújabb, 2012 tavasz-nyár kollekciójának premierje igazi csemegének ígérkezik a divatrajongók számára. A hazai márka mellett a nemzetközi Van Graaf divatház is a FEMCAFE FASHION NIGHT-on mutatja be legújabb darabjait, melyek között a Marc Cain, S. Oliver, Marie Lund és Gerry Weber márkák is megjelennek a kifutón. A Van Graaf outfit-jeihez a Högl biztosítja a lábbeliket.
A kiadónak az est még izgalmasabbá, érdekesebbé tételéhez egy, a rendezvény stílusához különösen illeszkedő zenei produkciót sikerült megnyernie Fábián Juli & Zoohacker személyében, míg a háziasszonyi szerepkörben Görög Zitát üdvözölhetjük. A 20 méteres hófehér kifutón felvonuló 15 modell gyönyörű make up-jáért a MAC Cosmetics sminkesei, míg az elkápráztató hajakról Hajas László és csapata fog gondoskodni a rendezvényen.
A rendezvény kreatív produceri, rendezői munkáinak ellátására az ismert koreográfust, Seres Attilát kérte fel a Femcafe.hu csapata. Csereklei Zoltán Seres Attilával karöltve vetette papírra a rendezvény látványvilágát, a csodálatos színpadképet, a nemzetközi trendeknek megfelelő fénytechnikai elképzelést és hangtechnikai terveket.
A rendezvénynek az Allee bevásárlóközpont hatalmas átriuma ad otthont, mely lehetővé teszi, hogy a nagyközönség számára teljesen ingyenes legyen az exkluzív este.
A rendezvény VIP vendégei között a hazai TOP 100 cég felsővezetői, illusztris közéleti személyiségek és a hazai divatélet meghatározó szereplői is megtalálhatóak lesznek.
A Femcafe.hu céljai között szerepel, hogy a jövőben a FEMCAFE FASHION NIGHT önálló márkanévként működjön a divatpiacon és egy jól beazonosítható minőségi divatbemutató rendezvénysorozattá váljon. A kiadó és egyben szervező fontos célja az is, hogy a nagyszabású rendezvény által magát a kiindulási pontot a Femcafe.hu női portált is pozícionálja.
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Az Adanima Consulting Kft fő feladata: kommunikációs ügynökség, különösen média kommunikáció, s médiatervezés
Cégnév: Adanima Consulting...
További információk