Kívül-belül új formát öltött az Oktogon téri lottózó, amely 2012. április 24-től ismét várja a játékosokat Budapesten. Az átalakítás eredményeképpen ez az első lottózó az országban, amely a Szerencsejáték Zrt. tavaly elfogadott új arculati elemeit viseli magán.
A Szerencsejáték Zrt. a társaság arculati megjelenésének korszerűsítése során a lottózók kialakításában is érvényre kívánja juttatni azt a törekvést, hogy mind a törzsjátékosok, mind a fiatalabb korosztályok számára olyan vonzó közösségi teret alakítson ki, ahová szívesen betérnek játszani. - A lottózó belső tere átlátható, a szín- és formavilág letisztult, és a társaság szándékai szerint minden tekintetben a könnyedség és játékosság benyomását kelti – mondja Tulik Ágnes, a Szerencsejáték Zrt. kommunikációs igazgatóhelyettese. - Az elgondolás az volt, hogy megtartjuk ugyan a lottózók főbb arculati jellemzőit, de felfrissítjük a megjelenést, és egységes rendszerbe foglaljuk a belsőépítészeti berendezési tárgyakat.
Mindössze hatféle színt alkalmazunk: a zöld, a sárga, és szürke két-kétféle árnyalatát. A színes bútorok és karakteres megjelenésű információs táblák építészeti hátterét a világos és sötétszürke kőporcelán padló, valamint tört fehér falak és mennyezet szolgáltatják. Játékra hívnak a padlózatot díszítő piktogramok is. Alapvető követelmény minden értékesítőhelynél, hogy az üvegportálok és a világítótestek révén betöltse a fény az ügyfélteret. A kirakatokban a mindenkori várható főnyereményre és az aktuális akciókra hívjuk fel a figyelmet, vagy új termékekről, sorsjegyekről tájékoztatjuk a játékosokat – mondja a kommunikációs igazgatóhelyettes. - Nem titkolt szándékunk, hogy belátható időn belül az összes lottózóban elérhetővé tegyük a digitális eredményközlést, amely kiváltja majd a papíralapú tájékoztató anyagokat – teszi hozzá Tulik Ágnes. – Az Oktogon téri lottózó nevezetes hely. Itt küldtek játékba 1999-ben egy több mint egymilliárd forintot érő Ötöslottó szelvényt, és itt talált gazdára két éve egy 5 millió forint értékű Szafari sorsjegy, de nyertek már autót is itt feladott akciós szelvénnyel.
A lottózó törzsközönsége értékeli, hogy a nyitva tartás igazodik a kedvelt játékok zárási idejéhez, ami a Tippmix esetében különösen fontos. A galéria a sportfogadók kedvelt találkahelye, a földszinten pedig a lottózás és a sorsjegykapargatás zajlik. A felújítás után az ügyféltér a korszerűbb berendezési tárgyakkal tágasabb lett. Az átalakítás során arra is ügyeltünk, hogy a bútorzat megfeleljen az ergonómiai előírásoknak, sőt tekintettel voltunk a lottózóban dolgozó munkatársak egyedi igényeire is, a munkafelületek kialakításakor. Azt reméljük, hogy játékosaink is kedvezően fogadják a változásokat – szögezi le a kommunikációs igazgatóhelyettes. Az idei évben még 15 értékesítőhely új arculat szerinti megújítását tervezi a társaság.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Ötleteken dolgozunk, amik elválasztják a BRAND-et a zsúfolt tömegektől. Ötleteken, amik a fogyasztók számára értékessé teszik a...
További információk