A logó mellett 3D-s formát kaptak a gyerekcsatorna ikonikus mesealakjai, és áttérnek a 16:9-es képarányra is. A 2,5 millió hazai háztartásban fogható csatorna egy pályázat keretében újult meg.
Március 24-én vasárnap 16:9-es képarányra, valamint 3D-s logóra, illetve mesefigurákra váltott a Minimax. A most három dimenzióssá vált négy kis meselak, név szerint: Mini, Max, Picicica és Macikutya először 2006-ban kerültek képernyőre.
Az ő feladatuk, hogy az erőszakmentességet és az értékeket közvetítő csatorna filozófiáját jól kommunikálják az őket néző szülők és gyerekek részére. Az akkori és a mostani arculatváltás is Erkel András vezetésével valósult meg. A Minimax műsoraival a 2-12 éves korosztályt kívánja megcélozni, ezen most sem változtatott. Az új képarány és a 3D-s látvány a gyerekadó modernebbé válását szolgálja.
Az arculatváltást egy gyermekeknek kiírt pályázat kíséri, melyen minden kreatív kis elme részt vehet. A feladat a mesehősök néhány történetének, kalandjának filmkockánként való megrajzolása. A kész „forgatókönyveket” a résztvevő gyerekek a Minimax facebook oldalán oszthatják meg. A Geszti Péter és Béres Alexandra által kiválasztott legjobb alkotás hamarosan valódi kisfilmként köszön vissza a csatorna reklámblokkjai alatt.
A 3D-s világba való áttérésért ugyanaz a 3D animációs stúdió felelt, akik Oscar-jelölést kaptak a Maestro-ért 2005-ben. A Minimax pályázatot és az ezzel kapcsolatos híreket nyomon követheti a csatorna honlapján, illetve facebook oldalán is. Márciusban pedig új részekkel jelentkezik a Thomas a gőzmozdony, a Bibi Blocksberg, de közkívánatra újra képernyőre kerül a Horseland című műsor is.
Bakos Csenge M.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Aromamedia Illatmarketing
Cím: 1037 Budapest , Flóra út 19.
Telefon: 0630 2227256
E-mail: info@aromamedia.hu
Tevékenység: Az...
További információk