A világ egyik vezető autóipari beszállítója, a Continental egységesíti cégstruktúráját és megújítja a vállalat arculati elemeit.
A vállalatcsoport jól ismert logója letisztultabb betűtípust kapott, de a két kezdőbetű jellegzetes kötéséről összetéveszthetetlen tipográfia megmaradt. A Continental konszerntől közel 140 éve elválaszthatatlan az ágaskodó ló motívum, amely mostantól szabadabb, modernebb formában hirdeti a márkacsoport agilitását, szenvedélyességét és emberközeli mivoltát.
Napjainkra a Continental gumiabroncs üzletágának éves forgalma eléri a 9,7 milliárd eurót. Európában nem csak minden harmadik új személygépjármű Continental abroncsokon gördül le a gyártószalagokról, de a márka a téliabroncs-szegmensben is vezető helyet foglal el.
A vállalat tavaly több mint 21,4 millió téli abroncsot értékesített. Az 1871-ben alapított, hannoveri központú vállalat tevékenysége 5 fő pilléren nyugszik. Az abroncsiparra, a gumi- és műanyagiparra, az utastéri szerelvényekre, a hajtásláncokra és a futómű-technológiára specializálódott üzletágak széles területi lefedettséget biztosítanak a cégcsoportnak. Azonban az összesen több mint 30 milliárd eurós forgalmat generáló üzletágak arculatilag eddig csak lazán kötődtek egymáshoz. Ez ösztönözte a vállalatot arra, hogy több mint 140 év után átszervezze a mára már több mint 90 céget tömörítő belső struktúráját, és a Continental márkát a cégcsoport főmárkájává tegye. Az átalakítás további célja, hogy a jövő mobilitásával kapcsolatos követelményeket és célkitűzéseket a folyamatok jobban szolgálják. A konszern a szerteágazó tevékenységének egységesítésével, valamint küldetésének előtérbe helyezésével fenntarthatóbb, biztonságosabb, kényelmesebb és elérhetőbb mobilitási megoldásokat kíván biztosítani a világ számára a jövőben is.
Letisztultabb logó
Az átalakuló szerkezettel és fókuszterületekkel párhuzamosan a Continental közismert, körbe zárt ló alakot ábrázoló emblémája is megújult. Az új logó, amelyet világszerte júniustól vezet be a vállalatcsoport, a márka hagyományait tiszteletben tartva megőrizte a ló motívumot. Megszűnt ugyanakkor a kör, amely szabadabb, kreatívabb szellemiséget sugall. Az új embléma modern és barátságos formában értelmezi újra a Continental régi jelképét, érzékeltetve a márka emberközeliségét, mozgékonyságát, szenvedélyességét és úttörő szemléletét.
A ló motívuma egészen a Continental gyökereihez vezethető vissza, amely a vállalat alapítása után öt évvel később jelent meg. Ekkor még a cég egyik termékcsaládjának, a pataápoló szerek reklámalakjaként funkcionált. Hat évvel később emelték embléma rangjára, és 1882 októberében be is jegyeztették a hannoveri Birodalmi Szabadalmi Hivatalban, mint a Continental cégcsoport máig védett jelképét. A konkrét fogalomtársításból az 1930-as évekre nőttek ki azok az értékek, amelyek a ló fogalmát és a Continental AG termékeit a mai napig összekapcsolják.
A ló motívuma mellett a cégnév két kezdőbetűjének jellegzetes kötése is elválaszthatatlan a Continental arculatától. Ezt a tipográfiai megoldást az újonnan kidolgozott arculati sémában is megőrzi a vállalat. A visszafogottan modernizált betűtípusok azonban nem csak aktuálisabb, de harmonikusabb megjelenést is kölcsönöznek a világ egyik legismertebb márkanevének, amelyhez mostantól – az autóipari beszállítóra váró újszerű mobilitási kihívásokra és feladatokra utalva – a „The Future in Motion” szlogen is társul.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Megszokott filozófiánk: professzionális minőséget a lehető leggyorsabban. Soha nem vagyunk hajlandóak kompromisszumot kötni: Digitális...
További információk