FaceBook blog.hu

Reklámkivitelezés - Design

A Continental mozgásba hozza a jövőt

2013.06.19

A világ egyik vezető autóipari beszállítója, a Continental egységesíti cégstruktúráját és megújítja a vállalat arculati elemeit.

A vállalatcsoport jól ismert logója letisztultabb betűtípust kapott, de a két kezdőbetű jellegzetes kötéséről összetéveszthetetlen tipográfia megmaradt. A Continental konszerntől közel 140 éve elválaszthatatlan az ágaskodó ló motívum, amely mostantól szabadabb, modernebb formában hirdeti a márkacsoport agilitását, szenvedélyességét és emberközeli mivoltát.

Napjainkra a Continental gumiabroncs üzletágának éves forgalma eléri a 9,7 milliárd eurót. Európában nem csak minden harmadik új személygépjármű Continental abroncsokon gördül le a gyártószalagokról, de a márka a téliabroncs-szegmensben is vezető helyet foglal el.

A vállalat tavaly több mint 21,4 millió téli abroncsot értékesített. Az 1871-ben alapított, hannoveri központú vállalat tevékenysége 5 fő pilléren nyugszik. Az abroncsiparra, a gumi- és műanyagiparra, az utastéri szerelvényekre, a hajtásláncokra és a futómű-technológiára specializálódott üzletágak széles területi lefedettséget biztosítanak a cégcsoportnak. Azonban az összesen több mint 30 milliárd eurós forgalmat generáló üzletágak arculatilag eddig csak lazán kötődtek egymáshoz. Ez ösztönözte a vállalatot arra, hogy több mint 140 év után átszervezze a mára már több mint 90 céget tömörítő belső struktúráját, és a Continental márkát a cégcsoport főmárkájává tegye. Az átalakítás további célja, hogy a jövő mobilitásával kapcsolatos követelményeket és célkitűzéseket a folyamatok jobban szolgálják. A konszern a szerteágazó tevékenységének egységesítésével, valamint küldetésének előtérbe helyezésével fenntarthatóbb, biztonságosabb, kényelmesebb és elérhetőbb mobilitási megoldásokat kíván biztosítani a világ számára a jövőben is.



Letisztultabb logó

Az átalakuló szerkezettel és fókuszterületekkel párhuzamosan a Continental közismert, körbe zárt ló alakot ábrázoló emblémája is megújult. Az új logó, amelyet világszerte júniustól vezet be a vállalatcsoport, a márka hagyományait tiszteletben tartva megőrizte a ló motívumot. Megszűnt ugyanakkor a kör, amely szabadabb, kreatívabb szellemiséget sugall. Az új embléma modern és barátságos formában értelmezi újra a Continental régi jelképét, érzékeltetve a márka emberközeliségét, mozgékonyságát, szenvedélyességét és úttörő szemléletét.

A ló motívuma egészen a Continental gyökereihez vezethető vissza, amely a vállalat alapítása után öt évvel később jelent meg. Ekkor még a cég egyik termékcsaládjának, a pataápoló szerek reklámalakjaként funkcionált. Hat évvel később emelték embléma rangjára, és 1882 októberében be is jegyeztették a hannoveri Birodalmi Szabadalmi Hivatalban, mint a Continental cégcsoport máig védett jelképét. A konkrét fogalomtársításból az 1930-as évekre nőttek ki azok az értékek, amelyek a ló fogalmát és a Continental AG termékeit a mai napig összekapcsolják.

A ló motívuma mellett a cégnév két kezdőbetűjének jellegzetes kötése is elválaszthatatlan a Continental arculatától. Ezt a tipográfiai megoldást az újonnan kidolgozott arculati sémában is megőrzi a vállalat. A visszafogottan modernizált betűtípusok azonban nem csak aktuálisabb, de harmonikusabb megjelenést is kölcsönöznek a világ egyik legismertebb márkanevének, amelyhez mostantól – az autóipari beszállítóra váró újszerű mobilitási kihívásokra és feladatokra utalva – a „The Future in Motion” szlogen is társul.


SzK
(reklámipar)
 

 
Címkék: design, logó, márka, reklám
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

03

1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Print Point Nyomdabróker

A PrintPoint Nyomdabróker szolgáltatás fő feladata: a felmerülő igényekhez megtalálni a legjobb megoldást! Cégnév: Print Point...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
97%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis