Piac... Nektek mi jut eszetekbe róla? Friss zöldség, gyümölcs, hentesáru, kedves idős nénik, tömeg, tolongás, bevásárlókosár, nyüzsgés, válogatás és még hosszasan sorolhatnánk
Egy-két kreatív azonban túllátott ezeken a megszokott sztereotípiákon és valami egészen különlegeset alkotott.
Ma kreatív piac hirdetéseket mutatunk Nektek. Igaz, kicsit elfogultak leszünk, mert túlsúlyban lesznek a Calgary Farmer's Market print hirdetései, de nem tehetünk róla - egyszerűen, nagyszerűek.
Itt érdemes kicsit bővebben is megemlékezni a Calgary Farmer's Market-ről. A piac 2004 májusában nyitotta meg először kapuit. A non-profit szervezetet 80 %-ban árusok alkották, akiknek jelmondata: "csináld, süsd, termeszd"! A piac rövid idő alatt hihetetlen népszerűségre tett szert, évi több mint 1 millió látogatóval büszkélkedhet. A Calgary piac célja egy találkozóhely létrehozása, ahol a minőségi élelmiszerek beszerzésén túl, egy közösségi élményben is részesülünk. Nem csoda, hogy a piac 2007-ben megnyerte "a kontinens legjobban megtervezett termelői piaca" díjat. Jelenleg a piacon több mint 80 termelő árusít az élelmiszerektől kezdve az ékszereken át, a nemzetközi ételeken keresztül egészen a kortárs festményekig mindent.
A piac egyik legmeghökkentőbb akciója az alábbi gerillamarketing kampány volt, amivel a piac téli nyitva tartására szerette volna felhívni a figyelmet. A várost, elöntötték az almák a legnagyobb téli hidegben.
A Calgary Farmer's market rengeteg figyelmet és pénzt fordít a print hirdetéseire is. A hirdetések középpontjában 2 fő üzenet áll: egész évben friss termékek, télen is nyitva van. A téli nyitva tartás kommunikálása talán minden piac egyik legnehezebb feladata, hiszen legyünk őszinték télen sokkal kényelmesebb besétálni egy fűtött áruházba... Az alábbi hirdetések láttán reméljük, hogy megváltozik a véleményetek.
Hasonlóan kreatívnak bizonyul a Dallas Farmer's Market. Igaz a piac az 1800-as évek végén alakult, mégis egy nagyon mai témát választott a reklámjainak. Nesze nektek gyorsétel függő amerikaiak - gyorsételek, egészséges formában. Nekünk abszolút meghozta a kedvünket a piacozáshoz...
Újabb város, újabb ötlet. Vidd haza a farmot. Egyszerű, látványos, érthető, figyelemfelkeltő, összefoglalja a piac lényegét - ha nálunk vásárolsz, olyan mintha Te termesztetted volna a megvásárolt terméket. Kell ennél több? (Elixir Advertising Ageny, 2013 June)
És végül... St. Paul Fish Market. Igen meghökkentő képi megjelenítést választott a halpiac. Valószínűsíthető, hogy a "St. Paul" név miatt választottak vallási témát, kérdés, hogy ez mennyire látványos és mennyire hatásos. Nem látunk kívánatos halakat, sem piacot... De két dolog biztos, maga a hirdetés figyelemfelkeltő és 2010-ben a Nemzetközi Grafikai díjátadón 4 arany díjat is nyert. És mivel jelen cikkünkben célunk a nem megszokott piac hirdetések bemutatása volt, így ilyen szempontból nekünk is tökéletes.
Reméljük cikkünkkel sikerült bemutatnunk Nektek, hogy a piac igenis nagyon izgalmas, nagyon mai, nagyon trendi téma. Mostantól, ha piacra gondoltok ezek a képek legyenek előttetek, aztán irány vásárolni!
Princz Viktória
(reklámipar/MarkeingiDolls)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Ötleteken dolgozunk, amik elválasztják a BRAND-et a zsúfolt tömegektől. Ötleteken, amik a fogyasztók számára értékessé teszik a...
További információk