Magyarországon az idei fesztivál szezonban már 15 helyszínen, köztük a Balaton Sound és a Volt Fesztiválokon is megtalálható volt a tengerentúlon és Nyugat-Európában már közkedvelt Stack-Cup repohár, amelynek bevezető kommunikációs kampányára a CME Hungary Zrt. nyert megbízást.
Az ügynökségnek 1 éve van arra, hogy a fesztiválozó közönségnek megtanítsa a Stack-Cupolást és elmagyarázza az üzleti partnereknek, hogy a Stack-Cup nem csak egy egyszerű újrahasznosítható pohár.
“A Stack-Cup sokkal több, mint egy műanyag pohár! Az egyik legnagyobb előnye valóban az, hogy újrahasznosítható, több mint 100 alkalommal lehet úgy használni, hogy meg sem látszik rajta. Egy-egy rendezvényen akár 25-30%-kal is csökkenhet a termelődött hulladék mennyisége. A felhasználók ugyanis a tapasztalatok szerint hazaviszik és otthon is használják poharainkat, vagy visszaváltják azokat, de semmiképpen sem dobják el őket. A cégek számára a Stack-Cup pedig egy forradalmian új kommunikációs eszköz. Rengeteg lehetőséget rejt magában ez a szabadalmi oltalom alatt álló pohár, amely különleges fröccsentési technológiájának köszönhetően sokkal tartósabb és attraktívabb, mint az eddigi ismert repoharak. A rányomott grafika pedig lemoshatatlan, egy életre a fogyasztó életének része lehet” – mondta el Kiss Gábor a Stack-Cup Közep-Európai vezetője.
Stack–Cup repoharakat használnak már például az NFL amerikai futball mérkőzéseken is, ahol egy-egy mérkőzés elengedhetetlen kelléke a játékosok arcképével dekorált Stack-Cup repohár. A megoldást használják már a világon számos fesztiválon és Európában is egyre elterjedtebb. Eddig több száz fesztiválon és sporteseményen jelentek már meg a Stack-Cup poharak.
„Számos videó és fotó van már a közösségi médiában arról, hogy hogyan használják a legkülönfélébb módon a poharainkat. Van aki egyszerre akár 30-40 korsó sört is elvisz a két kezében, vagy éppen kreatív tornyokat építenek belőle. Az emberek elkezdtek játszani a poharainkkal és ezáltal a rányomott branddel sokkal közvetlenebb kapcsolatba kerültek. Ez egy teljesen új interaktív kommunikációs lehetőség a márkák számára” – tette hozzá az ügyvezető.
A kommunikációs feldatokra a cég a CME Hungary Zrt.-t kérte fel, amely már számos fesztivál kommunikációját látja el évek óta.
„A CME a magyar kommunikációs piacon új ügynökségnek számít a maga 2 éves múltjával, azonban elmondhatjuk magunkról, hogy számos neves fesztivál kommunikációját végeztük. A CME felel a Kézműves Magyar Ízek Vására, valamint a Libamájfesztivál kommunikációs tevékenységeiért is, ideértve a sajtókapcsolatokat és a kommunikációs stratégia tervezését” – emelte ki Poór Csaba, a CME Hungary Zrt. vezérigazgatója.
A Stack-Cup megbízás lényege, hogy a CME-nek egy év alatt kell a célcsoportot kampányokkal megtanítani arra, hogyan kell helyesen használni az új poharakat, és támogatnia kell a cég B2B kommunikációja mellett a médiával való kapcsolattartást is.
A Stack-Cup poharakkal legközelebb többek között a békéscsabai Kolbászfesztiválon találkozhat a közönség.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Megszokott filozófiánk: professzionális minőséget a lehető leggyorsabban. Soha nem vagyunk hajlandóak kompromisszumot kötni: Digitális...
További információk