A budapesti Zeneakadémia felújított épülete Liszt Ferenc születésnapján, október 22-én nyitja meg újra kapuit. Az akadémia mostantól koncertközpontként is funkcionál, ezért a 2013/14-es évadot új kampánnyal és arculattal kezdik.
A Zeneakadémia azzal, hogy október végétől koncertközpontként is funkcionál, olyan nemzetközi zenei központokkal veszi fel a versenyt, mint a londoni Barbican Centre vagy az amszterdami Concertgebouw, ám ahhoz, hogy nagy sikereket érjen el, nemcsak egy jól összeállított évadra, de új arulatra is szüksége van.
Szabó Stein Imre, a Zeneakadémia kommunikációs és médiatartalom-fejlesztési igazgatója így nyilatkozott: "Az egyetemi koncertközponttal egy új világbrand születik, amelynek arculati feladataira közbeszerzési eljáráson választották ki az Allison Advertisingot. "
Az arculat megtervezésekor a kiindulási alapot a Liszt Ferenc téri épület építészeti öröksége, ikonográfiája és filozófiája alkotta. Az akadémia mindenképpen szerette volna, ha az új arculat kialakításakot megjelenik az a kettősség, ami az épületben zajló oktatást is jellemzi: a hagyományörző, konzervatív zeneoktatás, és az útkeresés, zenei kísérletezét támogató művészetpedagógia. A Zeneakadémia logója az akadémiai nagyterem mennyezeti babérjaiból font körkoszorút ábrázolja, aközepébe helyezet lanttal. A logót és az arculatot az Allison felkérésére Farkas Anna tervezte.
Az akadémia október elejére egy egy hónapos kampányt is tervez, amelyben feltűnnek az intézmény fő színei, amelyek különböző programokat és eseményeket jelölnek majd. A klasszikus zenei események ciánkékek lesznek, az operát arany, a jazz-t vörös, a népzenét sárga, az ifjúságit zöld, míg az egyetemi programokat mélykék színek jelenítik meg. Az új vizuális identitás a kiadványoknál is megjelenik majd.
Szabó Stein Imre a Kreatív Online-nak úgy nyilatkozott, a kampányban erőteljes lesz a tartalmi kommunikáció, megállapodást kötöttek például az Origóval, az Index-szel és a Népszabadsággal is. Az imázskommunikáció egyelőre elsősorban Budapestre koncentrál majd.
Kazár Olívia
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A ::progressive:: egy nemzetközileg is elismert, díjnyertes, okos, hazai reklámügynökség
MIBEN VAGYUNK JÓK?...
További információk