FaceBook blog.hu

Reklámkivitelezés - Kivitelezők

Innovatív megoldások a COOP legújabb üzletében

2013.06.28

Az Univer Coop Zrt. megnyitotta több mint 100 millió forintos beruházással, két kereskedelmi egységének egybenyitásával és teljes körű felújításával megvalósult üzletét.

A társaság új, eddigi legnagyobb alapterületű COOP szuper kategóriájú egysége színvonalában bármely hazánkban található szupermarkettel méltán versenyre kelhet.

Az idén, fennállásának 65. évfordulóját ünneplő, 100 százalékban magyar tulajdonban lévő Univer cégcsoporthoz tartozó Univer Coop Zrt. mindig is nagy hangsúlyt fektetett kereskedelmi egységeinek folyamatos modernizációjára. Ennek keretében jelentős beruházásokkal, a XXI. század vásárlói elvárásainak megfelelő üzleteket alakítanak ki. A társaság tavaly közel 10 milliárdos nettó árbevétele mellett több mint 215 millió Ft-ot fordított fejlesztésekre. Idén több mint 100 millió forintos beruházással Kecskemét Széchenyiváros lakóövezetében található üzletét újította fel teljes körűen.



„A külsőségek mellett természetesen elsődleges, hogy vevőink számára igazi vásárlási élményt nyújtsunk. Ehhez mindenképpen szükség van arra a magas szintű, barátságos, segítőkész kiszolgálásra, melyet dolgozóinktól elvárunk. Igyekeztünk a bolt kínálatát is bővíteni, többek között olyan termékkörökkel, melyek speciális vásárlói igényeket elégítenek ki. Regionális beszállítónk az Alföld Pro-COOP Zrt., de mindig is igyekeztünk tudatosan támogatni azokat a helyi és környékbeli vállalkozókat, akik saját erőből állítanak elő magyar termékeket. A hazai termelők portékái még inkább előtérbe kerültek azáltal, hogy egy külön kínáló szigeten kaptak helyet”- mondta el Tóth Géza, az Univer Coop Zrt. vezérigazgatója az ünnepélyes sajtónyilvános megnyitón.



A cél tehát megfelelni a folyamatosan változó vásárlói elvárásoknak, hiszen ez az egyetlen módja a vevők megtartásának. A társaság az idei évben egy Európai Unió által finanszírozott pályázatnak köszönhetően átfogó dolgozói továbbképzéseket is tart, melyek remélhetőleg még inkább hozzájárulnak majd a magas szintű kiszolgálási színvonal megtartásához.

Szarka Balázs, az Univer Szövetkezeti Zrt. vezérigazgatója örömét fejezte ki, hogy a boltátadás kapcsolódik a cégcsoport 65 éves jubileumához. „Nehéz körülmények között, évről évre történő fejlesztésekkel építettük az Univer családi házát. Szövetkezetből indultunk és jutottunk el a mai részvénytársasági formába. A siker véleményem szerint abban rejlik, hogy a megszerzett vagyon mellett érzelmi kötődésre és a munkatársak megbecsülésére is szükség van, melynek helyes arányát úgy érzem mindig megtaláltuk” – mondta a vezérigazgató. Az utóbbi 5 év válságban telt, ennek ellenére előremeneküléssel és sikeres fejlesztések végrehajtásával őrizte meg helyét a piacon az Univer cégcsoport. „A megszerzett vagyon helyes és hatékony felhasználása további eredményt hoz, ez a fejlődés záloga. Erre kiváló példa, hogy ipari termelésünk sikere adja élelmiszerkereskedelmünk anyagi hátterét” – hangsúlyozta Szarka Balázs.



A cégcsoport jövőképéről a vezérigazgató elmondta, hogy természetesen vannak további fejlődési terveik, melyek megvalósítása során keresik partnereikkel a közös érdekeket. Ehhez elengedhetetlen, hogy a célokat meg is osszák egymással. „Személy szerint nem tudom máshogy elképzelni a gazdaság jövőjét, minthogy integráljuk a mezőgazdaságot a kereskedelembe, fel kell kínálni számára a kereskedelmi hálózatot. Ehhez szükséges, hogy a kormány támogassa azokat, akik mindezt felvállalják” – emelte ki. Zárszóként Szarka Balázs elmondta, hogy 1300 munkavállalónak adnak biztos megélhetést, amely nagy felelősség. Az utóbbi évek kormányintézkedései miatt bekövetkezett körülbelül 2 milliárd forintos forgalomkiesést kompenzálni tudták a tavalyi évben az Univer Coop-hoz került 8 új kereskedelmi egységgel. „Békés érdekegyeztetést kívánok a COOP rendszeren belül és kívül, hiszen mára az üzletlánc a kistelepülések elsőszámú élelmiszerellátója, ha azonban a rendszer nem működik jól, drasztikusan elszegényednek, és ellátás nélkül maradnak.

„A mai boltátadás eltér a megszokottól, hiszen az eddigi felújítások racionális alapokon történtek, az alkalmazott technikai megoldások és a ráfordított költségek voltak az elsődleges szempontok. A most átadott üzlet modernizációja során azonban a valódi vásárlási élmény megvalósítására törekedett az Univer Coop Zrt. Az üzletláncra mindig is jellemző magyarság tudat nemcsak a bolt megjelenésében és kínálatában jelenik meg, hanem abban is, hogy Kecskeméten pont az Aradi vértanúk terén elhelyezkedő üzlet esetében valósította meg az Univer ezt a beruházást, amely igazán nagy kihívás volt” – hangsúlyozta Csepeli Lajos, a CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke. „Kecskemét a magyar gazdaság gyöngyszeme és a COOP egyik fellegvára, amely folyamatosan erősödik, és örülök, hogy ehhez az Univer is hozzájárul működésével, fejlődésével” – tette hozzá Csepeli Lajos.



Üzletbővítés:

Tavaly a COOP üzletlánc mintegy 70 bolt átvételéről írt alá megállapodást a Profi illetve Match hálózattal, melyek közül 6 db – 3 budapesti és 3 kecskeméti - került az Univer csoport tulajdonába. Ennek köszönhetően 2013 februárjában a Széchenyivárosi Univer Coop szupermarket és a tőszomszédságában található egykori Profi bolt egybenyitása valósult meg, melynek során a bolt bruttó alapterülete közel 2400 m2-re, a nettó eladótér pedig csaknem 1200 m2-re növekedett, mellyel ez a cégcsoport legnagyobb üzlete. A valamikori Profi bolt 6 alkalmazottját az Univer jogfolytonos munkaviszonnyal foglalkoztatta tovább, ezzel megőrizve a munkahelyeket. Ennek köszönhetően 27 főre emelkedett az üzlet dolgozóinak létszáma.



Berendezés, felszereltség:

Az első szembetűnő változás, hogy az üzleten megjelentek a COOP üzletlánc boltmegújítási programjának megfelelő arculati elemek. A világítás korszerűsítését led lámpákkal oldották meg, valamint a hűtő regálok az eddigi teljesen nyitott megoldás helyett nyitható ajtókat kaptak. A cég a mélyhűtő berendezéseket korszerű, energiatakarékosabb fali állványokra cserélte. Egyedi kialakítású borsziget is helyet kapott a csemegepulttal szemben, melyhez a vásárlók további informáltságát segítendő érintőképernyős információs kioszk került integrálásra. Mindezek mellett önkiszolgáló kenyérszeletelő, fotóelőhívó automata, olvasósarok, és egyedi falikút várja a vásárlókat, illetve szükség esetén egy újraélesztő készülék is megtalálható a szupermarketben. A padlófelületek exkluzív sötétbarna kopásálló borítást kaptak, míg a bútorzat uralkodó színe az elegáns mélyszürke. Látványos elem az a négy felülvilágító ablak, melyeknek köszönhetően az eladótér sokkal világosabb, így melegebb hangulatot áraszt.


SzK
(reklámipar)

 
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

11

1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Adanima Consulting Kft

Az Adanima Consulting Kft fő feladata: kommunikációs ügynökség, különösen média kommunikáció, s médiatervezés Cégnév: Adanima Consulting...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklám reklam reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis