A Print Power elnevezésű egységes stratégia célja a printbuyerek és médiaügynökségek, vagyis a meghatározó nyomdai megrendelők figyelmének újbóli felkeltése a nyomtatott termékek iránt.
Cél, hogy a lehető legtöbb nyomdatermék készítessék, a médiamixbe a lehető legtöbb nyomdatermék kerüljön be. Dr. Peller Katalin, a Print Power Hungary országmenedzsere, a Nyomda- és Papíripari Szövetség főtitkára nyilatkozik a hazai tevékenységekről.
A Print Power alapítói a Cepi Fine és a Cepi Print, valamint az Intergraf nemzetközi nyomdaipari szövetség. Tizenhárom nemzeti szervezet csatlakozott ehhez az európai kezdeményezéshez. Magyarország – régiónkban máig is egyedüliként – 2011 júniusától tagja a nyugat-európai szövetségnek.
A Print Power Hungary alapítói a Nyomda- és Papíripari Szövetség, a Magyarországi Papír-nagykereskedők Szövetsége és a Print & Publishing Hungary. Mindannyiunk véleménye szerint is, a nyomdatermékek és a nyomtatott sajtó ideális médiumnak tekinthető. Kutatások bizonyítják, hogy a hirdetések nyomtatott formában kétszer hatékonyabbak, mint a televíziós reklámok. Egy nyomdaterméket hosszabban és gondosabban figyelnek meg az emberek, mint bármely más médiumot. Egy újságot, egy katalógust akár 25 percen keresztül is tanulmányoznak, sőt, rendszeresen újra és újra előveszik az ismeretek felfrissítése vagy éppen elmélyítése miatt.
Kampányindító
Célszerű rendszerezni a tudást, megismerni a nyomtatott médiumok előnyeit. Ezért a Print Power Hungary a 2011-es Printexpón indította el marketingkampányát. Ekkor a szaksajtó ismerkedett meg a célokkal és kapta kézhez a Print Power Magazin első számát. Ez a szám többségében még központi anyagokat tartalmazott, amelyek a nyomdatermékek hatásmechanizmusát és előnyeit elemzik, különböző esettanulmányok felhasználásával. Ezt a magazint a Nyomda- és Papíripari Szövetség ezer nagy nyomdaipari megrendelő számára postázta. Magán a kiállításon számos beszélgetés született a szakma és a printbuyerek közt a szakmai szövetség, valamint a Print & Publishing standján.
Még decemberben szintén közel ezer DM-levél jutott el a médiaipar döntéshozóihoz, felhívva a figyelmet a nyomtatott termékek hatalmára, erejére. Januárban újjászületett a printpower.hu weboldal, és a print-publishing.hu weboldalán is önálló rovat indult. A Print & Publishing cikksorozatot indított, melyben közéleti személyiségek nyilatkoznak arról, hogy számukra mit jelent egy nyomdatermék, például egy könyv, miért fontos számukra és miért hatásos közvetítője az emberiség szellemiségének és kultúrájának. A második DM-levél áprilisban került ki, most már kétezer nyomdai megrendelőhöz. Ez hét pontban foglalja össze a print médiumok pénzügyi hatékonyságát a marketing területén. Ezek a megbízhatóság, a valódi figyelem felkeltése, a luxusérzet kialakítása, a célzott közönség elérése, a mérhető hatásfok, a személyre szabott információtartalom és integrálhatóság a cross-média teljes rendszerében.
Folyamatos marketingmunka
Dr. Peller Katalin, a Print Power Hungary országmenedzsere további akciókat koordinál. Készül a Print Power második száma, ami viszont már túlnyomó többségében magyarországi tapasztalatokat dolgoz fel. A printbuyerek információt kapnak a rendelkezésre álló nyomtatott termékekről, azok formáiról és felhasználási területeiről. Neves magyarországi cégek vezetői ismertetik nyomdatermék-felhasználási módszereiket és tapasztalataikat. Közöttük bankok, autókereskedők és a Fővárosi Állat- és Növénykert is megtalálhatók.
Ezzel párhuzamosan a Print Power 13 országára kiterjedően online médiafogyasztási szokások felmérése és ellenőrzése készül. A finn kutatóintézet tapasztalatait még ez évben megismerhetjük. Az idei sajtófesztiválon a Print Power Hungary önálló standdal vesz részt. A Magyarországi Papír-nagykereskedők Egyesülete a szervezőkkel, a Nyomda- és Papíripari Egyesület a Magyar Lapkiadók Egyesületének elnökével egyeztet. A Print & Publishing is részt vesz a médiafórumon. Ősszel a szakmai szövetség médiakonferenciát szervez, melynek egyik központi témája szintén a Print Power, vagyis a nyomdatermékek ereje lesz.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk