Kisebb könyvkiadók, sőt, magánszemélyek is kedvező feltételekkel készíthetnek könyveket az Európában is kivételesnek számító, a kisebb kiadók piacát forradalmasító új technológiával.
A Xerox berendezésén, az On Demand Book Company technológiáján és a Ritter Nyomda szakértelmén és infrastruktúráján alapuló új szolgáltatással a megrendelők kedvező áron, pillanatok alatt és akár egyetlen példányban is elkészíthetik könyvüket.
A Xerox partnercégével, az On Demand Book Company-val több éve dolgozik egy olyan könyvkészítési modell megalkotásán, amellyel kiszolgálhatja azokat a megrendelőket, akik kis példányszámban és rövid idő alatt szeretnék elkészíttetni könyveiket. A Xerox hazánkban tavaly ősszel mutatta be fejlesztéseinek eredményét, a Xerox Espresso Book Machine-t, amely egy kiváló minőségű, digitális, fekete-fehér nyomtatóra, a Xerox 4112-re épül, és kiegészül olyan eszközökkel is, amelyek a könyvkötészet teljes folyamatát kiszolgálják. A Xerox Book Machine gépsorral 3-5 perc alatt készíthetőek puhafedelű könyvek – a nyomdakész anyagot a berendezés ennyi idő alatt kinyomtatja, összehordja, a borítót színes, íves, tintasugaras nyomtató elkészíti, majd a ragasztó-kötés, valamint a könyvtest körülvágása után kézbe vehetjük a elkészült könyvet.
Az On Demand Book Co. egy nemzetközi tartalom-adatbázist hozott létre, amelyen kifejezetten az Espresso Book Machine-ra optimalizált kiadványok (elsősorban könyvek) érhetők el. A több mint kétmillió címmel rendelkező adatbázisból az ügyfelek egyszerűen válogathatnak, és pár kattintás után megrendelhetik a könyveket, hogy azokat akár pár órával később a kezükbe is vehessék.
Az új üzleti modellben rejlő lehetőséget meglátta Magyarország egyik vezető nyomdája, a Ritter Nyomda vezérigazgatója, Ritter Gábor is, aki nagy reményeket fűz az elsősorban a kisebb kiadók számára vonzó új technológiához: „Gépparkunkat eddig is úgy állítottuk össze, hogy irkafűzött vagy spirálozott könyveket kis példányszámban is elő tudjunk állítani versenyképes áron. A Xerox Espresso Book Machine-ja is pontosan ezt a célunkat szolgálja – segítségével még kedvezőbb feltételek mellett tudjuk kiszolgálni megrendelőinket.”
A megrendelők több forrásból is kiválaszthatják azokat a műveket, melyekből könyvet szeretnének készíteni, és természetesen saját maguk is feltölthetnek szövegeket.
„Az On Demand Book adatbázisában rengeteg cím közül válogathatnak a megrendelők, viszont ezen a felületen elenyésző a magyar nyelvű kiadványok száma. Többek között ezért is tervezzük felvenni a kapcsolatot hazai e-book-kiadókkal. Azon megrendelőinknek pedig, akik saját műveiket szeretnék könyvformába ölteni, létrehoztuk egy igazán felhasználóbarát weboldalt, melynek segítségével kényelmesen, egyszerűen és pillanatok alatt megrendelhetik saját könyvüket. A megrendelést követően beérkező anyagokat saját stúdiónkban hozzuk nyomtatható formába, így igazán gördülékeny az egész munkafolyamat” – tette hozzá Ritter Gábor.
Új üzleti modellről lévén szó, a Ritter Nyomda konkrét üzleti célokat nem tűzött ki maga elé, de – bízva az új technológia sikerében – hosszú távon napi legalább 50-100 könyv elkészítésével számol.
További információk:
www.xerox.hu
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Hatékony és gyors reklámmegoldások, tervezéstől a kivitelezésig egy helyen!
Cégnév: Image Clinic Kft.
Cím: 2120 Dunakeszi, Madách utca 22/4...
További információk