Magyar Termék Nagydíj kitüntetést vehetett át kedden a Díjbeszedő Nyomda Zrt. a vállalat elmúlt években bevezetett transzpromó fejlesztése kapcsán.
A megoldást – amely lehetővé teszi, hogy a számlakibocsátó vállalatok személyre szabott ajánlatokat tehessenek ügyfeleiknek – 58 sikeres pályázat egyikeként jutalmazták az elismeréssel.
Bencsik János, az Országgyűlés Gazdasági és Informatikai Bizottságának tagja, az energetikai albizottság elnöke adta át kedden a Parlament épületében a Magyar Termék Nagydíj kitüntetést a Díjbeszedő Nyomda Zrt. első emberének. Jelinek Gábor vezérigazgató elmondta, az elmúlt évek több százmilliós fejlesztése után, melyet a vállalat az OCÉ Hungária Kft. közreműködésével valósított meg, a cég üzembe állította Közép-Kelet Európa első nagyteljesítményű színes digitális tekercses nyomtatóját, és azóta az igények felfutása miatt már a második ilyen gépet is üzembe helyezték. Az új kapacitásnak köszönhetően a nyomdai vállalat azt várja, hogy a színes változóadat-tartalom nyomtatási aránya a jelenlegi 5 százalékról 30 százalékra növekedjen a következő években.
„Az általunk itthon meghonosított technológia által, a tranzakciós dokumentumokon létrejött hirdetési felületekkel megteremtettük a közvetlenül az ügyfeleknek címzett marketingüzenetek gazdaságos előállításának lehetőségét. Mindez új bevételi forrást teremt a felület gazdája, a számlakibocsátó közüzemek, szolgáltatók és pénzügyi intézmények számára,” – emelte ki Jelinek Gábor, a Díjbeszedő Nyomda Zrt. vezérigazgatója.
A transzpromó nyomtatással egy úgynevezett tranzakciós dokumentum (számla-, illetve ügyféllevél) előállításának jelenlegi improduktív költségét, a dokumentumon elhelyezett célirányos promóciós tartalom segítségével a számlakibocsátók akár bevételi forrássá is változtathatják. Nemzetközi felmérések szerint egy tranzakciós dokumentumot az ügyfelek átlagosan 164 másodpercig tanulmányoznak. Ezért az ilyen dokumentumokon elhelyezett szegmentált, személyre szóló hirdetések hatékonysága jelentősen meghaladja az átlagos szóróanyagok vagy a tömegmédiában elhelyezett hirdetésekét. A transzpromó típusú nyomtatás mennyisége az elmúlt években folyamatosan növekedett, és ez a tendencia az előrejelzések szerint erősödni fog a következő években.
A nagytömegű küldemények előállítása során a Díjbeszedő Nyomda alkalmazta először ezt a technológiát Magyarországon. A színes változó adattartalom nyomtatásának területen a vállalat piaci részesedése meghaladja az 50 százalékot, megbízói között kereskedelmi bankok, távközlési cégek és a vállalat anyacége, a több fővárosi közüzem számlázási feladatait ellátó Díjbeszedő Holding Zrt. is megtalálható. Jelenleg a transzpromó megoldással havonta közel egymillió küldeményt állít elő a Díjbeszedő Nyomda Zrt.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Bee Display és Bee Production komplex szolgáltatásokat nyújtó reklámügynökség, reklámkivitelezői háttérel..
Cégnév: Bee Média Kft....
További információk