A LED-es közvilágítás alkalmazásával a jelenleg világításra felhasznált energia 85 százalékát lehetne megtakarítani a LightSaver elnevezésű, a fenntartható fejlődésről szóló tanulmány szerint, amelyet a Rio+20 tanácskozáson is ismertettek.
Az innovációs megoldás nemcsak a közvilágítási költségek megtakarításában játszik nagy szerepet, hanem a közterületi és egyéb LED technológiával működtetett reklámberendezések használata során is jelentős költségmegtakarítások jelentkezhetnek.
A The Climate Group által a Philips támogatásával készített jelentés azt állítja, hogy a hagyományos égők energiatakarékos LED-es világításra cserélésével a városokban évente 670 millió tonnával csökkenne világszerte a legfőbb üvegházhatású gáz, a szén-dioxid kibocsátása.
A világ 12 nagyvárosában - közöttük New Yorkban, Londonban, Sydneyben - elvégzett két és fél éves kutatási program eredménye alapján a tanulmány felveti: ha világszerte megdupláznák a világítás hatékonyságát, ez felére csökkentené a káros anyagok kibocsátásának mértékét. Adataik szerint világításra megy a globális villamosenergia-felhasználás 19 százaléka, és a világítás felelős az üvegházhatású gázok kibocsátásának 6 százalékáért.
A tanulmány szerint ha csak az Egyesült Államokban 40 százalékkal csökkenne a világításra felhasznált energia, ez éves szinten 53 milliárd dollárral csökkentené az energiaköltségeket.
A LED-es kültéri világítás előnyei közé sorolják a tanulmány készítői, hogy minimális javítást igényel: míg 6.000 üzemóra alatt a hagyományos izzókkal működő eszközöknek 10 százaléka igényel javítást, addig a LED-es eszközök meghibásodása 1 százalék. Az égők élettartama 50 és 100 ezer óra között alakul, ez magas megtérülési mutatót eredményez. A tanulmány szerint az energiatakarékos fehér fényű LED-ek piaca 2020-ra 60 százalékkal bővül.
A megkérdezett városlakók háromnegyede támogatta a jelenleg használt technológia lecserélését, az emberek az előnyei között a nagyobb biztonságérzetet és a jobb láthatóságot emelték ki - áll a jelentésben.
A közel hetven oldalas tanulmány a http://thecleanrevolution.org/_assets/files/LED_report_web1.pdf címen érhető el.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Bee Display és Bee Production komplex szolgáltatásokat nyújtó reklámügynökség, reklámkivitelezői háttérel..
Cégnév: Bee Média Kft....
További információk