Egy új trend van kialakulóban, minek következtében egyre gyakrabban használjuk az okostelefonunkat az interneten való böngészésre, valamint még többet használnánk a check-in applikációk használatára.
Ahogy az előző posztunkból kiderült egy új trend van kialakulóban, minek következtében egyre gyakrabban használjuk az okostelefonunkat az interneten való böngészésre, valamint mini (nem reprezentatív) kutatásunkból kiderült, hogy még többet használnánk a check-in applikációk használatára (pl.: Facebook Places, Foursquare) is, ha az valamilyen ajándékkal, előnnyel járna nekünk. Nézzünk néhány jó példát a nagyvilágból…
Elsőnek a Hiltont kell kiemelnünk. A Hilton a check-in-en túl egy iPhone applikációt fejlesztett ki 2010-ben. Az applikáción keresztül szabadon böngészhetünk a Hilton szállodák között, a telefonunkba beépített GPS-nek köszönhetően megmutatja, hogy melyik Hilton szálloda van hozzánk a legközelebb, ezen kívül nézegethetjük az egyes szállodák aktuális ajánlatát, akcióját és természetesen foglalhatnunk az applikáción keresztül, sőt a foglalásunkat még módosíthatjuk is. Az applikációt az első 3 hónapban 126 ezren, az első 6 hónapban pedig 340 ezren töltötték le. Az első 1 év alatt a Hilton 200%-os bevétel növekedést ért el az applikációnak köszönhetően.
Tipikus check-in kiaknázást a Starwood Hotels alkalmazott. Ők a Foursquare-en indítottak el egy játékot/hűségprogramot. Aki becsekkolt egy Starwood hotelből az bónuszpontokat kapott, amelyek segítségével egy-egy hotelnek a „polgármestere” is lehetett (aki ismeri az alkalmazást, érti, hogy miről van szó). És, hogy miért érte meg a bónuszpontok gyűjtése? Mert például egyes hotelekben ingyen vendégéjszakát lehetett szerezni a lelkes mobilinternet használóknak.
De a nagyvilági példák után itt egy hazai és igencsak aktuális példa is. A Griff Squash fitnesz centrum decemberig tartó akciójának keretében, az aki becsekkol a centrumból és azt meg is mutatja a recepciósnak, kap egy 15 %-os kedvezményt a büféfogyasztásból. Azaz nemcsak ingyen reklámot szerez magának, hanem a büféfogyasztást is okosan ösztönözi.
Láthatjuk, hogy az applikációk fejlesztése, a játékok létrehozása, vagy épp az ajándékkal való jutalmazás már nem a távoli jövő, hanem a valóság. Azaz, ha nem akarunk lemaradni, élnünk kell a mobilinternet nyújtotta lehetőségekkel.
És akkor nézzünk néhány gyakorlati tanácsot tőlünk. MI így növelnénk a check-in-ek számát.
Két blogbejegyzést is szántunk a kialakuló trendnek a „check-in” mániának, mivel MI fontosnak tartjuk és látunk benne lehetőséget… Nem is keveset. Használjuk a rendelkezésre álló lehetőségeket, de okosan! Check-in-re fel!
Princz Viktória
(reklámipar/MarketingiDolls)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Blackbox Produkciós Ház Kft
Cím: 1277 Budapest, Pf. 56.
Telefon: 06 1 225 04 70, 06 20 521 8833
E-mail: info@blackboxprodukcio.hu...
További információk