Március 15-től a Magyar Rádió csatornáinak hallgatói egy ismerős, ám új szignállal találkozhatnak. A frissebb dallamok megálmodója nem más, mint Kovács Ákos.
A tavalyi év nyarán az MTVA egy jelentős arculatváltáson ment keresztül, amely érintette a televíziós csatornákat (m1, m2, Duna, Duna World), és a rádiókat is (Kossuth, Petőfi, Bartók, Dankó). Ezt a változást a közmédia képviselői egy új korszak kezdeteként mutatták be.
A logók teljesen más, meglepő és modern formát öltöttek, és a televíziós szignálok, valamint azoknak képi világa is merőben átalakult, ahogy az M2 csatorna szinte teljes arculatváltáson esett át. (Korábbi cikkünk a témában) Az M1 a talkshow-k világába is belekóstolt. Ezeket a módosításokat idén tavasszal a rádiós, hangzó arculatok követik.
Az ötlet természetesen nem most született, hanem a teljes körű változtatások kitalálásával együtt. Kovács Ákos, a népszerű zeneszerző és énekes már egy éve dolgozik az új szignálok megalkotásán, amely állítása szerint ismerősen fog csengeni a hallgatóknak, de mégis új formát öltenek. A dallammotívum tehát ugyanaz marad, ám a hat éve változatlan zenei részleteket most áthangszerelték, variációkat írtak rá, és most már különböző vonós, fúvós és cimbalmos kombinációkban hallhatjuk a felfrissült szignálokat, az újonnan felvett címeket és szlogeneket. Ákos mellett dolgozott még Pejtsik Péter zenei rendező, és Buczkó Gábor hangmérnök is. A különböző csatornák ismert hangjai (station voice-ai) megmaradtak, ám az ő szövegeiket is újra felvették az adók és műsoraik címéhez, és a szlogenekhez.
A Magyar Rádió különböző hullámhosszait tehát egy azonos bázisból merített, ám csatornánként különböző dallam fogja kísérni ezután. Ma már ezekre kapcsolva mindenki hallhatja a megszületett eredményt, amelyet kemény munka előzött meg, hiszen csaknem 250 új szignált kellett a szakembereknek megalkotnia, a megfelelő zenei alapokat és szövegeket egybe kevernie.
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Aromamedia Illatmarketing
Cím: 1037 Budapest , Flóra út 19.
Telefon: 0630 2227256
E-mail: info@aromamedia.hu
Tevékenység: Az...
További információk